Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Näst sista dagen på året..

Av Julia - 30 december 2010 22:35

Hejsan!
Ja.. tänk er att det är den näst sista dagen på året idag. Tror att detta har varit året där det har hänt mycket för många. Så är det i alla fall för mig.

Det ska bli skönt att kunna säga att.. ja men det var ju förra året. Det är skönt att det tar slut helt enkelt. Fast 2011? Är det redan dags för det? Jag tycker att det har gått jättefort. Fast det säger man ju varje år. "Oj vad fort detta året har gått!" Det hör man minst 10 gånger under dagarna runt nyår.

Känns som att det är många som har panik över att de inte vet vad de ska göra på nyår. Men varför?
Nyår behöver faktiskt inte betyda att man ska supa tills man stupar. Visst, fest är kul det håller jag med om. Jag gillar fester, men jag är inte ofta ute. Så till alla er som har panik över att ni inte vet vart ni ska ta vägen på nyår för att ni inte har hittat någon fest ni kan vara på - ha inte panik! Ha kul i alla fall. Om inte annat så kan man ju bara ta det lugnt. Det gör man så många andra dagar om året så varför inte den sista. Tänk, efter imorgon kommer ju ett HELT nytt år. 

Själv ska jag och Calle laga middag & äta hos honom för att sen ta bussen hem till mig och min familj som ska ha några gäster. Det blir nog trevligt.. 
Jag kanske är lite.. jag vet inte. Men jag tycker att det är konstigt att man uppmärksammar vissa dagar så otroligt mycket än andra. Inget fel med det, men varför? Haha.

Skulle kunna skriva så himla mycket om detta året som har varit, men jag gör inte det. Laddar upp lite bilder på saker som har varit en del av mig detta året. 

                

Rosen kan man säga är som ett förlåt och ett tack. 

Förlåt till alla som känner sig träffade, jag kan vara som jag är ibland. Förlusten av något man älskar är det svåraste som finns. 

Tack till alla som har stått ut med mig, ett år till. Finns inget som kan beskriva hur tacksam jag är för de vänner som står vid min sida. Kommer alltid att vara där för er, don't you never forget that. 


Ett svårt år, men ja.. tack. <3





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 30 augusti 2012 20:48

Hej!Har säkert redan använt denna textraden från Kapten Röds låt 1.000.000 nollor men jag gillar den låten så jag skiter i det. Det har hänt en massa saker som har snurrat till det ordenligt i mina tankebanor och jag har varit arg på idiotipolitiska ...

Av Julia - 27 augusti 2012 21:26

Hola! Ja, som de som faktiskt läser min blogg då och  då förstår så bloggar jag sällan, men det är inte alltid jag har något vettigt att skriva. Eller ja.. oftast har jag väl inte det men ibland är det mest intressanta som händer vissa dagar att jag ...

Av Julia - 24 augusti 2012 21:53

Hallå här ja!Första skolveckan är avklarad, ganska smooth än så länge. Malmöfestivalen är i full gång, trodde seriöst inte att det kunde vara så mycket folk på samma ställe haha. Jag och Calle såg Kapten Röd ock det var helt klart över förväntan! Pro...

Av Julia - 19 augusti 2012 00:24

Hejsan!Sommarlovets sista lördag idag då, känns ganska sjukt faktiskt. Sorgligt. Ja, det kan man väl säga. Fast det är ju lördag igen om sju dagar, då är det inte så farligt egentligen.  Lyssnar på en massa musik om dagarna, som vanligt. Musik med ...

Av Julia - 15 augusti 2012 22:20

Hallå!  Tänker bara tipsa om att slappna av idag. För många är det sista sommarlovsveckan eller så har man kanske redan börjat jobba eller vad man nu har för sig om dagarna. Jag gör en massa saker för att jag är rastlös, eller ingenting för att jag...

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards