Alla inlägg den 4 december 2010

Av Julia - 4 december 2010 11:17

Hejsan!
Idag är det lördag.. nice.
Igår var jag i skolan, dagen bara segade sig förbi, gjorde inte ett skit. Känns bra nu när det är.. typ en vecka arbetstid kvar? Jag får plugga ihjäl mig idag och imorgon istället.
Igår efter skolan tog jag bussen hem till Izabella och var med henne och Alexandra. Haha, galet var det. Men väldigt roligt, tack så mycket för en fin kväll.
Har nog inte varit så social som igår på väldigt länge, att vara med kompisar har inte ingått i mitt schema. Men det var i alla fall väldigt awesome igår.


Idag ska jag gå på knä/styrketräning med fotbollen, sen ska jag ta en skön dusch. Efter det kommer hemskheterna... PLUGG!

Men det måste göras.

Jag pratade med SYVen igår, inte tills å stor hjälp precis. Mest ångestframkallande. ''Jahaa, hur har du nu tänkt inför gymnasievalet?''
Jag tror att jag vet vart jag ska gå, men ändå! Kommer kännas ganska sjukt att bara börja om på nytt igen. Galet mycket som har hänt under dessa 4 åren på Kunskap. Men det ska ändå bli ganska skönt att slippa det, att bara börja om på nytt. Well, kanske det blir bättre så? Jag hoppas det.
Nu måste jag verkligen kila iväg till träningen.


Förresten! Minnah skulle åkt ut, Ut, UT igår!

So long!

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards