Alla inlägg den 26 december 2010

Av Julia - 26 december 2010 19:33

Hejsan!
Har inte bloggat nu under de riktiga juldagarna, har inte haft tid och ork helt enkelt.

Julafton var bra, hoppas eran också varit det.


Har kollat på bio två dagar i rad nu, igår var det premiär för den nya Narnia filmen med Annika & idag såg jag svinalängorna med mamma och pappa. Båda två var faktiskt bra, svinalängorna vara väldigt deprimerande och sorglig men ändå bra. Rekomenderar båda faktiskt. Älskar Noomi Rapace, hon har huvudrollen i Svinalängorna.


Efter dagens bio så åkte vi in en sväng om Väla och där var det SJUKT mycket folk. Hatar när det är för mycket folk runt om kring mig. Man kom knappt fram i vissa affärer och då måste man stå stilla mitt i folkmassan och känna sig ivägen. Nej, usch.. Men jag hittade i alla fall ett par jeans på solo. 70% rea på ett par jeans man vill ha är inte så illa. 


Nu sitter jag vid datorn och gör det vanliga.. tittar på facebook med jämna mellanrum lyssnar på bra musik. Just nu In Flames - The chosen pessimist. 

Har varit tempo hela tiden nu de senaste dagarna. Känns väldigt ovant eftersom jag oftast inte gör speciellt mycket på dagarna annars. Skulle kunna gå i ide nu i någon vecka. Men icke! Det är nyår om 4 dagar, ska åka snowboard om 6 dagar & skolan börjar igen om 16 eller 17 dagar. 

Jag hinner alltså gå i ide i... cirka 4 dagar. Great. 


Har inte något speciellt att skriva idag.. känner mig ganska så tom idag. 


Lite musik och en bild lägger jag och sen drar jag... Ses!


  

 

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards