Alla inlägg den 17 december 2010

Av Julia - 17 december 2010 19:41

Hejsan!
Idag har dagen bara gått upp och ner.

det är jullov om två halva skoldagar, känns det inte lite sjukt?
jag har i alla fall  redovisat steg 30 i engelska idag, mvg. Känns verkligen jättebra.

Har nog inte sänkt mig så mycket i mina betyg som jag trodde ändå, det återstår att se.. Har i allafall minst G i allt.


Sedan har nog de flesta sett på facebook att jag och Calle har ett förhållande och att det är komplicerat, för det är det. Men underbart as well. <3

Igår var jag hemma hos Calle från fem till typ halv 10 på kvällen, kollade film, var ute med hundarna och käkade typ. Trevligt värre var det. 

Ikväll ska jag se film med lillebrorsan Axel. Blir nog draktränaren, faktiskt riktigt bra.
Har inte så mycket att skriva om idag faktiskt.. Imorgon ska jag servera glögg på jul i gemenskap mellan tolv och tre eller något. Sen ska jag nog hem till Alexandra och sova där med Bella. Mysigt. 


För övrigt så har det varit en dag med mycket känslor, det kan vara jobbigt ibland. 
Det ska nog snart ordna sig. Med lite lov och sen är man fit for fight igen.. eller? 



Lite musik..

 

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards