Alla inlägg den 12 december 2010

Av Julia - 12 december 2010 22:34

hejsan. 

jag har då kommit hem från tyskland ikväll, skönt. Men jag har faktiskt kommit hem efter en mycket trevlig vistelse i Wittenberg.


Imorgon ska jag gå till skolan - igen. Jag skulle inte kunna längta mer efter lov än vad jag gör just nu. Längtar mer nu än vad jag gör när det är nära till sommarlov!
Är så himla trött på skolan nu, jag är trött på ganska mycket.

Finns så många idioter, men också så många underbara människor som hjälper mig att klara mig igenom dagarna.

Det finns inga ord som skulle kunna beskriva hur värdefulla ni är. Jag tror att de som känner sig träffade gör det av en anledning. 
Önskar att alla kunde få förbli starka. Att istället för att snubbla på mållinjen hela tiden, bara låta livet flyta på.


Som sagt, en bra helg i stort sätt. Jag har saknar min lilla bögponnihest, men andra ord - Alexandra Rosenqvist! 


Nu måst jag faktiskt sova... godnatt!


|~|★| henrik, det bästa som finns. |★|~| 


Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards