Alla inlägg den 14 december 2010

Hej

Av Julia - 14 december 2010 18:55

Hejsan!
Nej, jag bloggar inte lika mycket som när jag började blogga men det är för att jag inte orkar helt enkelt. De som känner mig lite bättre vet att jag är en ganska seg person emellan åt.
En annan orsak till att jag inte bloggar så mycket är att jag känner att jag faktiskt inte har någonting att skriva om.
Jay vann Idol 2010, det var bra!
Skolan slutar nästa vecka - det är också bra.

Det är julafton om 10 dagar, det är väl bra det med antar jag?
Det som är mindre bra är väl att jag tror att mina betyg har rasat en liten aning. Men det går förhoppningsvis att fixa till nästa termin, och jag är faktiskt godkänd i allt så jag ska nog inte klaga.

Jag orkar bara inte plugga! Verkligen, det är inte det att jag inte pallar för sakens skull utan varje gång jag har försökt att plugga så har jag misslyckats och misslyckanden gör mig bara så himla trött så då är inte lönt att försöka längre. Nu borde jag faktiskt vara otroligt stressad med tanke på vad jag ska hinna med på si sådär 2-3 dagar. Men det är jag inte. För jag orkar inte bry mig helt enkelt, bara en sak som jag mår dåligt av. DÄRFÖR är det så himla skönt med jullov nu!
Hoppas det blir bra..


Lite musik skadar aldrig..

 

So long! 

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards