Alla inlägg under augusti 2011

Av Julia - 14 augusti 2011 23:22

Hejsan! 

Idag har jag åkt till... GÖTEBORG!
Lina mötte mig på centralen och sen gick vi till bussen och åkte hem till hennes farmor och farfar. Tror ni inte att världens skyfall kommer över oss när vi ska gå hem till Linas farmor o farfar?  Nu ligger alla kläder på tork och skorna verkar inte vilja torka alls. Hoppas verkligen att det är bättre väder imorgon, då ska vi se Oskar Linnros! 

Jag älskar verkligen att åka tåg och bara sitta där och lyssna på musik, så 2h och 40 minuter gick ganska fort trots allt.

Nu måste vi sova, efter många skratt-attacker, pizza, filmmys och galenskap.

God natt!

kolla in låten The Sounds - Yeah Yeah Yeah

 

Av Julia - 13 augusti 2011 23:14

Hejsan! 

Det var ju nog längesedan!
Jag har väl inte skrivit här på ca en månad om det räcker, men jag har haft mycket annat som har varit viktigare än att blogga..
Det har varit fester och festvalande. Jag har sett The Sounds på Helsingborgsfestivalen, lycka? Jadå! 

Har sett en hel den andra bra artister också i sommar, det är det som är så bra med sommar. Musiken finns över allt!


De tre senaste veckorna har jag jobbat. Jag känner mig duktigt faktiskt, jag har gått upp 7 halv 8 varje morgon, tagit bussen h alv nio och varit på jobbet tio i nio. Jag har inte kommit för sent en enda dag! Eller jo.. en medd typ två minuter. Trodde inte att det var möjligt.. 

Imorgon ska jag ta tåget till Göteborg, Lina har varit där i typ två veckor och jag börjar sakna henne för mycket så jag gör något åt det nu och åker dit!
Vi ska se Oskar Linnros på måndag, det kommer nog bli bra det med.

Kan inte fatta att sommarlovet snart är slut. Det har hänt så mycket under dessa veckorna, både dåligt men allra mest bra saker.

Kan lägga upp lite klipp från några av de artisterna jag har sett.

jag stog exakt bakom den killen som filmade detta så jag stog en rad ifrån att vara längst fram! sen kom jag fan längst fram med Lina, lovely!


såg honom på LandskronaKarnevalen, längst fram där med såklart! 

 

det var ett riktigt lyckorus att se Von Benzo!

Som sagt, på måndag väntar Oskar Linnros. Nästa vecka är det Malmöfestivalen och då tänkte jag iallafall se Emil Jensen!

Godnatt på er.  

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards