Alla inlägg den 16 december 2010

Av Julia - 16 december 2010 15:32

Hejsan!
Idag har jag äntligen fått mitt G i tyskan, underbart!
Bara engelskan kvar sen.. blir väl lite matteplugg under lovet men sen man man bara chilla.. soft.
Bara 23 veckor eller något kvar nu på Kunskap.. känns lite sjukt för det kommer att gå så otroligt fort. Så många minnen, bra som dåliga. Roliga som tråkiga, men jag kan faktiskt säga att det finns ingen annan skola jag hellre skulle gått med eller några andra personer. Finns så mycket roliga minnen alltså.. det väger faktiskt upp mer än de som inte har varit lika positiva. JAg menar, bara en sån sak som NinjaSkillz? :)


Veckan som har varit har varit.. konstig.

I måndags var jag helt klar 10 i 9 för att gå till skolan.. men jag hittade så klart inte mina nycklar. Så jag fick springa runt i huset som en idiot och leta efter nycklarna. Sen upptäcker jag att dom ligger längst ner i min skolväska. Bra Julia!! Jaja.. 10 minuter sen bara. Sen så skulle jag låsa och larma och det tog ju ytterligare fem minuter. Sen när jag kommer till skolan.. tror ni inte att båda grindarna ska vara låsta då så att jag måste gå runt om hela skolan. Jippi! Kom en halvtimme sent eller något sånt, när jag faktiskt hade riktat in mig på att jag minsann skulle vara duktig och komma i tid. Otur? Ja!

I tisdags.. hm vad hände i tisdags? Då hände det inte ett skit, tror jag.

Igår där emot hände det ganska mycket. Jag redovisade den *underbara* läsförståelsen på steg 31. Under tiden jag läste den så töjde jag mitt hål i örat till 3mm. Senare på kvällen så trillade dock min piercing ur näsan ut. Jag tror att jag borde forska lite mera i hur karma egentligen fungerar. Jag känner mig i alla fall väldigt drabbad! Så idag och igår kväll fick jag gå med ett örhänge i näsan, snyggt Julia! Men det var nog inte så många som märkte det, haha. 

Nu ska jag alltså snart ner till Riverside och köpa ett nytt smycke, sen ska jag nog gå hem en sväng till Calle. 

Jag brukar inte skriva så mycket om vad som har hänt mig i veckorna, men idag var det läge för det. 


Dagens låt!

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards