Alla inlägg den 29 december 2010

Av Julia - 29 december 2010 21:56


Hejsan!


Nu har det varit full fart igen då..

Var i stan igår & sen kom Alexandra och sov hos mig. Idag stack vi till stan och fikade och så.

Nu har jag packat i det mesta i min resväska eftersom på söndag så ska jag och familjen iväg till kläppen. Kan bli kul, hoppas jag.

Är verkligen helt slut nu, orkar inte röra mig en millimeter. Tittar på bilder och lyssnar på låtar som får mig att tänka tillbaka på allt. Tänk så mycket grejer det finns som man nästan glömt bara.. 


Just nu lyssnar på Kent. Åh, vilka räddare dom kan vara. Ett av de banden som jag får många tankar och idéer ifrån. T.ex om jag känner för att skriva en dikt eller något. Då kan jag väl lyssna på någon Kent-låt och sen så faller bitarna på plats. Men det är nog inte texterna som gör allt, det är känslan i musiken. 
Nu låter jag som ett freak igen. Haha, ni får nog lära er att leva med det. De personerna som känner mig bra har vant sig. Fast ibland får man höra: Julia, du tänker för mycket.
Haha, hellre det än att man inte tänker alls, eller? 


Hm.. Jag har verkligen ingenting mer att göra ikväll förutom att lyssna på musik. Kanske kan spela lite tråkiga online-spel också bara för att dryga ut tiden. Eller titta på film. Jag vet inte. 

Nu tror jag att jag vet vad jag ska göra , om jag orkar  - Titta på Broder Daniel forever (Filmen om & med Broder Daniel)! 


Nu ska jag inte sitta här och dela med mig av mitt tråkiga kvällsliv längre.. ses!


Några andra underbart bra kentlåtar är:

Kent – En helt ny karriär

Kent – Mannen I Den Vita Hatten ( 16 År Senare )

Kent – Minimalen

Kent – Ensamheten (Den var grymt bra live!)




Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards