Alla inlägg den 15 december 2010

Av Julia - 15 december 2010 21:39

Hejsan!

Vilken dag alltså.. har nog aldrig varit så här upp och ner i humöret som idag. En riktigt kass morgon, varför vet jag inte. Det bara var det, sen hade jag träning inför musiken och jag fick en sån kick! Det var faktiskt riktigt kul och allting fungerade bra, jag har äntligen lärt mig att spela ordentligt med barréackord, något jag sett fram emot länge.

Jag har även töjt mitt öra till 3mm idag, det är nice! Mamma & pappa blev ju dock inte glada haha. Men sånt får man väl leva med, det är ju trots allt mina öron.


Nu lyssnar jag på en massa mysig musik & funderar på vilket musikbetyg jag fick på uppspelningen idag. Vår grupp var riktigt bra faktiskt. Det var verkligen roligt att se hur mycket man kan åstadkomma på bara fem veckor. Hoppas på ett vg i alla fall.

Känner mig faktiskt lite lättad med skolarbete nu för en gångs skull.. jag hoppas verkligen jag inte har glömt något! Jag ska redovisa glosor i tyska antagligen imorgon. Talet på steg 30 på fredag sen är jag klart! Eller ja.. klar och klar. Jag har gjort mycket mindre än planerat denna terminen men jag är ganska lättad över att det snart är över faktiskt. 


Det är ju bara 4 skoldagar kvar nu till jullovet, riktigt härligt! Kommer dock sakna snälla Linn nästa termin. Och under lovet kommer jag ju sakna mina vänner också, som ni säkert vet så är jag inte allt för social utanför skolan. Shame on me.


Mercy... yeah yeah why won't you release me? Jag har alltid hatat, verkligen hatat den låten. Den är 10x bättre med våran lilla musikgrupp. :)


Lite saker som kan vara kul att titta/lyssna på.

Ses!

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards