Alla inlägg den 21 december 2010

Av Julia - 21 december 2010 19:28

Hejsan!
Idag var det avslutning i skolan, så otroligt skönt! Har varit ganska så inställd på ett, ja inte dåligt men i alla fall ett sämre betyg än förra terminen. Men nej! Så blev det inte alls, jag har nått mitt slutmål för 9an med detta betyget. 270 p, det är inte illa! Blev jätteöverraskad och glad så klart. Men om det inte skulle vara för allt stöd jag har fått den här terminen så skulle det aldrig funkat. Tack till alla.


Måste också bara påpeka en grej.. alltså man kan ju säga samma sak på olika sätt så känns det annorlunda fast det man säger egentligen menas likadant. Som t.ex Det är julafton om tre dagar! Eller.. Det är julafton på fredag. Jag tycker att det låter som att 3 dagar går snabbare än att få vänta ända till på fredag. Jag vet att det är lika lång tid.. men ändå. Är det bara jag som tänkt på det eller?


Well.. Nu sitter jag vid datorn i min nya svarta(ovanligt?) skjorta som jag köpte på H&M med Alexandra idag. Mitt hår har blivit.. ja svart.
Mina strumpor är.. haha nej jag skojade bara. Ingen bryr sig om mina strumpor i alla fall.

Alltså.. visst är det skönt med jullov och nu ska jag bara chilla och ta det lugnt. Kanske bara och gå ut en sväng med kameran. Men enda så känns det så konstigt att inte ha någon rutin över huvud taget. Inga tider att passa, eller jo busstider kanske men inget annat. Jag kommer inte ha något att vakna för på morgonen.. bara gliiida igenom tre veckor. Det låter väldigt härligt, bara det inte blir långtråkigt. Eftersom Calle ha bosatt sig i stan så kommer jag antagligen vara en del med honom, lovely. <3


Nu ska jag snart titta på Bones på kanal 8, det är faktiskt bra. Missa inte det!


Lite julig musik dagen till ära..
So long! 




Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards