Direktlänk till inlägg 24 augusti 2012

Bara döda fiskar går med strömmen

Av Julia - 24 augusti 2012 21:53

Hallå här ja!
Första skolveckan är avklarad, ganska smooth än så länge. 
Malmöfestivalen är i full gång, trodde seriöst inte att det kunde vara så mycket folk på samma ställe haha. 
Jag och Calle såg Kapten Röd ock det var helt klart över förväntan! Promoe från Looptroop Rockers var där och gästade, då blev jag galet glad kan jag tala om älskar han sologrejer och samarbeten med Timbuktu & Kapten Röd. Han gästade självklart båda två igår kväll - galet bra. Men Kapten Röd har mitt hjärta alltså! Ivan, eller General Knas som alla känner till var också med på ett hörn med Kapten Röd. 
Var hemma vid midnatt och sen upp i skolan på det = TRÖTT! 
Skulle egentligen på fest ikväll men jag fick agera barnvakt och vila mig istället, inte helt fel det heller. 

Ibland förvånar det mig vart internet kan ta en någonstans, nu sitter jag ochskiver på bloggen men om två  minuter läser jag kanske någon helt sjuk forum-tråd på någon hemsida eller kollar på den konstiga youtubefilmen i världen. 
Ska köpa typ lugnande te, sägs fungera för lugn och harmoni. Vet inte riktigt... Tror att de starkare känslorna i människor delvis är uppbyggt av placeboeffekten. 
Jag behöver minsann inte te ikväll. 
Nu ska jag sova. 
PEACE. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 30 augusti 2012 20:48

Hej!Har säkert redan använt denna textraden från Kapten Röds låt 1.000.000 nollor men jag gillar den låten så jag skiter i det. Det har hänt en massa saker som har snurrat till det ordenligt i mina tankebanor och jag har varit arg på idiotipolitiska ...

Av Julia - 27 augusti 2012 21:26

Hola! Ja, som de som faktiskt läser min blogg då och  då förstår så bloggar jag sällan, men det är inte alltid jag har något vettigt att skriva. Eller ja.. oftast har jag väl inte det men ibland är det mest intressanta som händer vissa dagar att jag ...

Av Julia - 19 augusti 2012 00:24

Hejsan!Sommarlovets sista lördag idag då, känns ganska sjukt faktiskt. Sorgligt. Ja, det kan man väl säga. Fast det är ju lördag igen om sju dagar, då är det inte så farligt egentligen.  Lyssnar på en massa musik om dagarna, som vanligt. Musik med ...

Av Julia - 15 augusti 2012 22:20

Hallå!  Tänker bara tipsa om att slappna av idag. För många är det sista sommarlovsveckan eller så har man kanske redan börjat jobba eller vad man nu har för sig om dagarna. Jag gör en massa saker för att jag är rastlös, eller ingenting för att jag...

Av Julia - 14 augusti 2012 18:04

Hej!Hade inget speciellt att blogga om men när jag höll på att logga in här så såg jag en tjej som ville synas i ramljuset, en funktion man har på sidan jag bloggar på om man vill göra att bloggen ska synas tydligare för folk på sidan eller ja, hur m...

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards