Alla inlägg den 7 december 2010

Av Julia - 7 december 2010 16:16

Hejsan!
Idag har det varit en helt okej dag. Har träffat Calle och innan dess hade jag idrott. Haha... pardans.  Men det var väl inte så illa i allafall. 
Har faktiskt pluggat lite grann med buddhismen.. men eftersom provet är imorgon så råder det PANIK! Men så kan vi ju inte ha det, så jag får gräva ner de känslorna ett litet tag till.  


Haha!
Sitter och tittar igenom en massa humorklipp från youtube. Det är sjukt underhållande, det mesta är bara.. episkt men ibland är det ju just det som är så himla klockrent! T.ex Klippet från Grotesco om att allting är bögarnas fel. Jag har inget som helst emot homosexuella människor, men den sketchen är så himla rolig. Tycker jag då, jag vet inte vad någon annan tycker.
Det finns andra roliga men kanske lite "fula" klipp, kan inte komma på något speciellt just nu, men det är ofta det som är oförutsägbart som är roligast. Men det är klart.. skämt är nog det som missförstås allra mest. Ibland kan det bli helt galet för alla tycker inte att allting är roligt. Hur många blondiner uppskattar blondinskämten? Eller hur många vuxna gillar när man skämtar om deras yrken? Det finns så himla många olika sortsrs humör och att hitta det man själv tycker är kul är väl kanske inte så himla svårt. Frågar är bara, vad är humor? Kan man verkligen skämta om allt? Nej, jag tror inte det. Men det gör man ändå. 

Ja eller nej? Det är kul!


Ja, vad kan man (inte) skämta om egentligen?

Men till sist vill jag nog bara säga att det faktiskt är... bögarnas fel allting!

So long!

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards