Alla inlägg den 20 december 2010

Av Julia - 20 december 2010 23:08

Hejsan!
Har inte bloggat sen i fredags, och det beror på att jag helt enkelt har skaffat mig ett liv. Haha. Jag har umgåtts med kompisar.. heja mig!

Idag har jag gått en halv dag i skolan, varit i stan, varit hos Calle & sen har jag färgat håret. Inte illa.  

Min röda lugg började bli.. icke röd så jag färgade hela håret svart istället. Och för er som tror att det inte blir någon skillnad när jag färgar håret till svart så kan jag säga.. att jo... det blir det. 


Avslutning imorgon, hur skönt är inte det? Lärarna har dock inte skrivit in alla mina redovisningar i EDS:n.. hoppas det blir rätt på betygen som i alla fall. Har kämpat denna terminen även om det gått jävligt trögt. 


Äsch.. jag lägger upp en låt och går och lägger mig. 
Ciao!


Emil Jensen - Han gör speciell musik.. mycket fint.

 

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards