Alla inlägg den 28 december 2010

Av Julia - 28 december 2010 19:00

Hejsan!
Detta har nog varit de längsta 30 minuterna i hela mitt liv! Har bara suttit här och väntat på att min bögponihest ska komma hit. haha. Med andra ord, Alexandra! Saknar henne jättemycket.<3

Har fått vår popcornmaskin idag så jag var på citygross innan och köpte majskorn & cuba cola. Underbart!
Älskar hur det kan gå från botten till toppen ibland.

Sitter just nu och lyssnar på Jay Smith. Var i stan idag och i varenda affär man gick in i spelade dom Jay.. Hm.. bra. Äntligen något annat är vad som vanligtvis spelas sönder på radion.
Radio är ganska coolt egentligen.. haha tänk att mankan sända ut musik till alla på det där viset. Haha.

Köpte ett jättesnyggt brett läderarband med sånt spänne man har på bäten och sånt. 

Nej.. nu är jag trött på att vänta. Nu får Alexandra ta och knacka på dörren.


En låt kan ni väl få, med världens bästa band... ses! :) 


Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards