Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Julia - 28 februari 2012 22:16

Hejhejhej.

Idag var det meningen att man skulle på något studiebesök med klassen och en av paralellklasserna.
Ehm. Nej, jag tror inte det.
Har lite svårt för hela den grejen, så jag försökte vara diciplinerad nog att skriva om Franska revolutionen här hemma istället. Det gick väl sådär. Men nu har jag i allafall börjat.

Anyhow.. Mit sportlov var wicked!
Lite vänner, lite fest och mycket chill!
Hade faktiskt ett jävligt bra lov om jag får lov att uttrycka mig så, och det får jag. För det är ju min blogg.
Jag var sjukt pepp på fest i Torsdags, fest blev det! Taggade mig själv till tusen med en massa musik och sedan trevligt sällskap och några kalla på det. Amazingly great. Det hela slutade inte lika great, men jag hade det väldigt trevligt så länge det varade. Så om någon schysst person som var på fester läser detta, så tack för den trevliga tiden under kvällen.
Ain't no party without a fight. Det citatet har jag själv myntat - hoppas jag! Eller ja.. hoppas ju att man slipper fighten men allts... get it?

Nu ska jag sova. (om typ två timmar....) Imorgon är et subway untzdag med Helena. WHOOPWHOOP!




CIAO!

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards