Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Julia - 1 februari 2012 21:27

Men Tjena!

Ser här att det var några dagar sen jag bloggade men jag har varit heelt slut. Konserten i lördags var det bästa konsertminnet jag har och kommer förmodligen att vara det en låång tid framöver. Det räcker kanske med att säga The Sounds. Maja är alltid så himla galen och har sjukt bra kontakt med sig publik. Det känns som att man är och festar med dem eller något, vilket man på sätt och vis faktiskt gör. Jag har lite bilder och någon video som jag laddar upp här längre ner i inlägget.

Jag fick en high-five av Maja - fattar ni eller? Då blev jag glad kan jag tala om. Men det goda tar inte slut där , Lina fick en lång ögonkontakt och ja, allt var otroligt!
Under sista låten så säger Maja: Vafan, nu låter vi vakterna jobba lite grann så alla kommer upp på scenen!
Fort som bara den hoppar jag med hjälp av en sjuk adrenalinkick och Lina över staketet och rakt upp på KBs scen. HALLELUJAH.  Tyvärr så har jag inte hittat några bilder eller videor på det men jag kollar fortfarande runt. Ska även försöka hitta andra som laddat upp lite bilder från den spelningen. Jag och Lina hade de bästa platserna - i mitten lääängst fram. Jag (så kort som jag är) kunde liksom titta upp på Maja.
Summering av kvällen/natten: A W E S O M E.
dagarna efter var jag inte lika hög på livet.

Jag älskar att vara hög, men bara hög på livet!
(jag har filmat och tagit alla bilder, inte 100% kvalitet men det duger!)



         


(ljudet i videon blir lite bättre efter några sekunder.)
      

Jag är egentligen väldigt nöjd med bilderna, men mest nöjd är jag så klart över att allt blev så himla lyckat!

Nu är det läggdags, men jag har sovmorgon imorgon. mehehe.

PEACE OUT!

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards