Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Julia - 16 februari 2012 22:41

Hallåå!
Sovmorgon uppskattas alltid lika mycket varje gång.
Hoppade över idrotten och stack iväg till Linas skola ett tag. När jag väl var i Helsingborg sen så blev det kebabtallrik med fina vänner. S O F T.
Jag hade en lektion idag och då skulle vi läsa två och en halv timmar i vår engelska bok - som jag självklart hade glömt hemma... Lönt att jag var i skolan idag då, men det var ju gratis kebab!! Typ den godast kebaben i Helsingborg enligt mig.


 
Mötte upp mamma i stan och gick lite grann med henne.
Drog till museet och pratade om spännande saker med www.uppdragninjas.se
Scones & te , underbart!

Nu avslutar jag Julia-dagen (jag har faktiskt namnsdag men alla andra Julior idag) med popcorn och film med syrran, Wallander - Den svaga punkten


Jag har gått och haft den låten på huvudet heeela dagen.
C I A O !


Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards