Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Julia - 10 februari 2012 19:27

Hello in the stuga


Umgås med min finaste vän Lina, är så glad att jag har henne.
Sitter och tittar på Fröken Sverige, jag är såå svag för svensk film som inte är speciellt bra ens. Men det har sin charm och det är den charmen som är det bästa.

Vi har ätit en massa god mat, känner mig lagom tjock nu men det är det värt.

För er som inte har sett Fröken Sverige så laddar jag upp en video med olika klipp från filmen, hoppas ni gillar't.


Här är låten som texten i min rubrik kommer ifrån




P E A C E

Av Julia - 10 februari 2012 07:36

Godmorgon alla glada och inte glada!

Någon mer som längtat  efter fredag? Tänkte väl det.
Otroligt hur veckorna bara springer iväg, som jag sa till min kompis igår: dagarna går långsamt och veckorna går helt otroligt fort! Jag tycker att jag fick till det rätt bra faktiskt. Fast det kanske bara i mitt liv dagarna går långsamt och veckorna fort?


Lyssnar på lite Broder Daniel & In Flames och något av The Sounds såhär på morgonen.
Klipp kommer här


åååh, denna gitarren alltså!




Dags att kila iväg till skolan...

P E A C E

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards