Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Julia - 22 februari 2012 23:45

Hallååå!
Chill dag, jag har gjort absolut ingenting. Förutom timmarna då jag suttit i sängen och spelat gitarr eller pluggat lite matte.
Har fastnat i att spela en massa gitarr nu. Det skrev jag nog igår?
Bloggade jag igår? Haha. Jag tror det.

Imorgon ska det bli en bra dag, ja fy!
"HIGH ON LIFE" "Save water - drink beer" De meningarna står för min dag och natt imorgon. Det kommer bli galet med ös.

Ska eventuellt dra till museet och träffa de andra ninjorna www.uppdragninjas.se, sen ska jag hem till Lina. Tagga som tusan för att sen gå på fest med henne & hennes pojkvän William.

Tror det var allt..
Alltså, jag har fortfarande en chrush för The Sound så det är mest det som jag har spelat på gitarren. Har även kollat på en del på Broder Daniel videor. Åh, vad jag älskar musik. Det är det jag älskar mest just nu, lyssna på musik, spela musik & party. Love of my life!

Lite nytt och lite gammalt.. lyssna och ha de gött.

The Limousines var förband till The Sounds i Malmö. Jag tycker om de mer och mer, den här låten har satt sig i huvudet. Texten är så bra!


Äsch, jag säger ingenting. Broder Daniel.


Ljudet av sommaren 2011! Tänker tillbaka på den svårslagna sommaren förra året med denna låt. Underbar och full med energi.

Klockan är nu 02.32 och jag borde nog sova nu.

P E A C E !


Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards