Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Julia - 7 februari 2012 21:58

Toooodles!
Förvirrad, har känns som ALLA veckodagar i kroppen idag. Ni vet när det är torsdag, fast i kroppen och hjärnan känns det typ som tisdag? Eller ja, det kan ju vara så med vilka veckodagar som helst.


Idag var det skola, som vanligt. Hade världens tråkigaste lektion hela förmiddag - det enda jag gjorde var att dricka lite te och ta det lugnt. Dumt kan man tycka, men när jag ändå bara ska läsa en bok så gör jag nog hellre det nu, innan jag ska gå och lägga mig. Hittade inget ställe som jag kunde sitta och koncentrera mig på så tretimmars-lektionen känndes ganska onödig faktiskt.


Eftermiddagen spenderades med Julia och Amanda. Vi bakade muffins och chokladbollar som vi ska sälja i skolan imorgon, kanske kan man få in lite cash så klassen kan hitta på något.... I don't know. Hoppas det iallafall. Så om det är någon fån Cultura Gymnasium som läser detta så bör ni titta in i uppehållsrummet lite då och då. Vem vill inte ha kakor liksom?


 


Åh, jag är så glad att jag har mina vänner. I med och motgångar så finns ni där för mig. Jag kommer alltid att finnas till hands för er med. Ni är så himla fina.
Alla som jag älskar, ni är verkligen värda att dö för.

you give me something do live and die for.
P E A C E.

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards