Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Julia - 9 februari 2012 21:49

Tjena hejsan.


Tordag = sovmorgon = chill!
Ohlalaa. 

Chill dag idag, ohja.

Sovmorgon, sen lite idrott på det. Drämmde volleybollar tre gånger i huvudet på en av tjejerna i klassen- samma tjej alla tre gångerna, av misstag så klart. Så bra var jag på volleyboll då.

Efter en timmes misslyckade var det dags för maaaaat. kebabtallrik i mitt hjärta. när jag ändå var i farten så fick det bli lite läsk och ben&jerrys på det.
kom försent till lektionen pga att jag köpte ben&jerry-glass det är faktiskt en prioriteringsfråga. jag prioriterar glass i alla lägen, typ.
Lektionen som bestod av två och en halv timmars läsning men lektionen innehöll en glass-rast (och trettiofem egenplanerade raster typ..) och jag läste.... inget ungefär. you go girl!

efter skolan bar det iväg till museet (som faktiskt stavas så konstigt) och jag träffade Johanna & Linn - Ninjorna.
Kolla in deras projekt - it's awesome!
http://uppdragninjas.se/
Stötte även på en vän, Cezar. Han spelade Broder Daniel låtar på pianot, fint!
Ninjor, Cezar och några till stickade på halsduken som ska bli låååååååång tills dess att Landskrona fyller 600 år.

Trevliga och fina dagar tar dock slut - synd är väl det.


citerar en kommentar på youtube om detta klippet
" Älskar hur Kent beskriver känslor.

" Min knutna han i fickan " - Ilska

" Jag vrider mig på nålar " - Ångest

" Jag nöjer mig med tystnad " - Stress "


P E A C E


Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards