Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Julia - 6 februari 2012 16:19

Heeeeeej.

Nae, det är nog inte min dag idag. Försov mig imorgon, missade tåget, det andra tåget körde iväg framför ögonen på mig och sen var det så klart tågstopp. Har varit skakis hela dagen efter det. Jag gick på en buss från Rydebäck för att komma till skolan och jag kan säga att det var en av de värsta bussresorna i mitt liv. Typ den tredje på listan. (Ja, jag har en lista i huvudet.) Jag ångrar mig såå mycket att jag gick på den dumma regionsbussen. Det var ganska fullt och när jag tittade ut så stod det kanske 20 personer till som skulle in i den satans bussen. p a n i k.

Jag har lite skräck för att åka buss längre sträckor och detta var rena mardrömmen. Trångt och äckligt sen är jag så kort att det känns mer inklämmt. Ser typ inget utom folks j*vla mobiler och skit... åh. Varför åkte jag buss idag?
Jag kom nästan en hel timme för sent och dessutom kunde jag inte göra något alls på förmiddagen p.ga att jag var yr, mådde illa och var allmänt utmattad. 

De som inte förstår hur detta känns tycker antagligen att jag bara klagar, men vänta bara till det händer er. Det är så himla obehagligt. Jag har aldrig svimmat, men det känndes som att det inte var långt bort den här gången. ALDRIG MER åker jag en sån full buss igen. Eller mer än en halvtimme, som det tog idag. 
Skoldagen var ju mer eller mindre helt kvaddad, somnade till i skolan två gånger och jag är fortfarande helt slut i kroppen. Trodde inte att det skulle sitta i så länge, men tydligen.  
Jag åt iallafall pizza till lunch och det var ju något bra med den här dagen.

Nu orkar jag inte blogga mer, har gått och spännt mig hela dagen så nu ska jag nog bara sätta på en film och försöka slappna av lite.
Men först får jag lägga upp lite musik..



fin musik, gillar de speciellt mycket idag.

Hoppas att inte tåg-kaoset drabbade allt för många idag och att ni har haft en bättre dag än jag.

Peace.

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards