Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Julia - 4 februari 2012 15:18

Hejsan Lördag!
Igår trodde jag att det skulle bli en lugn dag - det blev det icke! Kanske den bästa dagen v.5 det är inte dåligt det.


Alla bra saker med igår!
- Jag slutade 11.10
- Jag var och klippte mig
- Spenderade eftermiddagen med mina fina vänner från klassen
- Poetry Slam på Biblioteket - alla var så himla duktiga!
- Äckligt och effektivt innehåll i pet-flaska
- FESTFESTFESTFEST
- Övernattning


Hallelujah - jag mådde bra alltså. Och gjorde bort mig då och då, men vad gör väl det? Det måste man faktiskt få göra ibland. 
Jag var alltså på Poetry Slam igår och tittade på när en massa poeter, närmare bestämt elva stycken framförde sina texter. Jag ger de all ära för deras mod alltså - och deras förmåga att uttrycka sig så himla bra med papper och penna.
Min mina vän Linn var med och framförde sin text också, den var verkligen bra!
Själv har jag varit sugen på att läsa mina egna texter men jag vågar inte (coward, mes, idiot)
Det blev sannerligen inte bättre av att vara där och se hur himla himla bra de var.


Under kvällen dök det upp en petflaska i soffan - äckligt men effektivt att sluta sitta och tänka bort hela kvällen med negativa tankar - så jag blev glad igen! Men den slog till..
Efter dikt-kalaset väntade resten av natten. Hämtade lite burkar och sen drog vi på fest hos Joshan, trevligt värre med fint sällskap. Jag och Ida sjöng med i allt och var glada - visst låter det fint.
Themesong för igår kväll/natt var ju lätt

Efter några timmar var det nog, men nog bra var allt för det! I had such a good time at that freakin party.


Nu är jag hemma efter att ha sovit borta och pluggandet väntar... varför kan man inte festa iväg hela livet?
Mitt liv efter studenten kommer vara som en tickande bomb!


Ciao.

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards