Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Julia - 12 februari 2012 22:42

Hallå!

  Vilken härlig helg måste jag säga, kan vara den härligaste på länge. Kommer nog på en andra plats, The Sounds för två veckor sen har fortfarande sin plats på toppen.
  Det startade med en lugn fredag, bjöd Lina på lite lunch i mitt kök sen tog vi det bara lugnt. En riktigt härlig fredag men en fin vän helt enkelt.
  Igår var vi faktiskt ute och gick en liten promenad, fint ska det vara.
   När hon stuckit hem så var det bara för mig att hoppa in i duschen - tänka igenom mina planer inför kvällen. Det stod mellan bio & fest med min kompis Mimmi.
Jag tycker om att ha party om kring mig så det blev ju självklart fest, och det var det verkligen!
    Åh, underbart. Mimmis pappa var snäll och körde oss hem vid två så runt tre var jag klar för at gå och lägga mig. Ja.. idag har jag väl varit mer eller mindre sleten. Men det är inte förrens nu på kvällen huvudet börjar göra ont. Jag hoppas innerligt att det inte är kvar imorgon.
  Herregud, vad ska jag säga. Skål för ännu en galen helg helt enkelt, tack till alla som gjort den wicked!
llå!


  
jag & mimmi. fina vänner!



P E A C E

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards