Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Allting har förändrats men jag känner likadant.

Av Julia - 26 maj 2011 21:26

Hejsan!
Har inte bloggat nu på någon dag, eller ja inte igår iallafall.

Jag har inte varit på det bästa humöret men bloggen ska ju inte gå under jorden för det!

Jag läntar så tills skolan tar slut, har aldrig längtat såhär mycket. Det är så stressigt just nu och om man skulle kunna dö fysiska av stress som 16 åring så hade jag varit död för längesedan och flera gånger om. 

Sommarlov är så efterlängtat, men närmast i kalendern är Göteborg. Lite försmak på sommarlovet, en långhelgt i Göteborg med bästa Lina. Det kommer bli härligt!


Imorgon är det fotbollsturnering som gäller, tyvärr innebär detta att jag ska vara I skolan klockan 08.00 Jag brukar gå upp då eftersom jag har slutat bry mig om att komma i tid. Men klockan 08 imorgon alltså, det är bara att bita ihop. 
Jag får ändå sluta runt tolv - ett så jag klagar inte.  

Imorgon eftermiddag ska jag till väla med Lina. Ska köpa något nytt smycke till min töjning (har just nu 6mm, ska antagligen inte ha mer heller). Tror det blir någon snygg tunnel. Vem vet, en fin navelpiercing skulle också sitta fint? Fick presentkort av mina föräldrar på piercingstudion på Väla och dom har riktigt mycket fina smycken där så det är bara att välja, haha.


Nu tror jag att jag måste gå och lägga mig. Jag är dödstrött och jag vill ju gärna kunna spela hyfsat bra imorgon. Hm.. jag ska möta alla ina gamla lag kompisar som går på fotbollsskolan i stan. Jag har inte tränat på månader. Detta ska bli... spännande.


Musik? Ja, det är klart!


 




PEACE & GOOD NIGHT FOLKS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 30 augusti 2012 20:48

Hej!Har säkert redan använt denna textraden från Kapten Röds låt 1.000.000 nollor men jag gillar den låten så jag skiter i det. Det har hänt en massa saker som har snurrat till det ordenligt i mina tankebanor och jag har varit arg på idiotipolitiska ...

Av Julia - 27 augusti 2012 21:26

Hola! Ja, som de som faktiskt läser min blogg då och  då förstår så bloggar jag sällan, men det är inte alltid jag har något vettigt att skriva. Eller ja.. oftast har jag väl inte det men ibland är det mest intressanta som händer vissa dagar att jag ...

Av Julia - 24 augusti 2012 21:53

Hallå här ja!Första skolveckan är avklarad, ganska smooth än så länge. Malmöfestivalen är i full gång, trodde seriöst inte att det kunde vara så mycket folk på samma ställe haha. Jag och Calle såg Kapten Röd ock det var helt klart över förväntan! Pro...

Av Julia - 19 augusti 2012 00:24

Hejsan!Sommarlovets sista lördag idag då, känns ganska sjukt faktiskt. Sorgligt. Ja, det kan man väl säga. Fast det är ju lördag igen om sju dagar, då är det inte så farligt egentligen.  Lyssnar på en massa musik om dagarna, som vanligt. Musik med ...

Av Julia - 15 augusti 2012 22:20

Hallå!  Tänker bara tipsa om att slappna av idag. För många är det sista sommarlovsveckan eller så har man kanske redan börjat jobba eller vad man nu har för sig om dagarna. Jag gör en massa saker för att jag är rastlös, eller ingenting för att jag...

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards