Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Julia - 14 maj 2011 10:03

Godmorgon!

Gick aldrig hem igår, har sovit hos Linas syster med Lina. Roligt värre blev det till slut men vi är lika knäppa i huvudet båda två så.. idag är jag trött!

Nu sitter vi och tittat på Björn Gustavssons film, riktigt rolig! Har faktiskt aldrig sett den.. tror nog att resten av sveriges befolkning sett den. Varför är jag alltid sen med sånt?
Anyhow, man har ju sett de flesta klippen på youtube men det är ju kul ändå.
Nu pratar han om påtända babianer och bananer.. Hm är jag verkligen vaken?


I eftermiddag ska jag hem till mormor och morfar för att fika eller äta landgång. Om det finns någon som inte vet vad en landgång är så är det ungefär som smörgåstårta i portionsform. Det ser ut som en lång toast & så är det sånt som finns i en smörgåstårta mellan brödskivorna. Eller det kanske bara är en brödskiva. Haha, nu spårar det ut. Varför sitter jag här och skriver en lång utläggning om vad en landgång är?
Jag tror inte att ni är dumma eller så.. men kanske blir det så att någon lär sig någonting nytt, lite kunskap är väl alltid trevligt att dela med sig av?

Ska ta bussen om 40 minuter så det är kanske dags att göra sig i ordning nu.. Känner mig lagom pigg o glá idag.

Ikväll är det ju till och med Eurovision Song Contest.. undrar om det finns någon som kommer kolla på det? Min lillebror avgudar Eric Saade, men det är ursäktat med tanke på att han bara är 8 år. Har har till och med lärt sig att spela Popular på piao, hur sött är inte det, haha?


Lite melodifestival-feeling!



Ha en trevlig lördag!

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards