Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Julia - 27 maj 2011 22:20

Hejsan!
Idag har jag spelat fotboll från klockan 9 på morgon till ca.13.00 på eftermiddagen.
Det var faktiskt jättekul. Jag har inte spelat fotboll på flera månader och det är inte förens nu idag jag inser hur mycket jag saknar det egentligen. Synd att allt är som det är med mitt gamla lag och att jag itne lagt ner mer tid på det när jag hade chansen.
Men det var roligt att spela idag, för skojs skull. För alla från kunskapsskolan kämpade och gav inte upp, man blir förvånad och stolt. Förvånad för att man gärna vill ge upp när man förlorar allt med minst 5-0, men ändå fortsätter alla och skiter i det och har roligt i stället. Det får mig faktiskt att känna mig stolt över mina vänner.


Nu till biverkningarna.. Jag kan knapps röra mig! Har inte ansträngt mig speciellt mycket fysiskt på några veckor eller ja, typ en månad. Kan knappt röra mitt högra ben och jag har haltat runt som en invalid på väla hela eftermiddagen. Någon har stämplat mig på min vänsterfot så jag knappt kan röra min stortå. Lite blåmärken här och var men det är väl det som är grejen? Skulle jag inte ha en ända skråma eller om jag skulle känna mig i toppform fysikst så skulle det ju bara innebära att jag inte ansträngt mig idag. Men det gjorde jag... När det kommer till fotboll så blir jag helt plöstigt en annan människa. Vinnarskalle & orkar mer än vad jag egentligen gör. Jag går helt enkelt över mina egna gränser och det är nog det jag älskar med att spela.
Jag är inte sån i vanliga fall, eller jag det beror nog på vad det gäller.


Sedan runt klockan 16 har jag och Lina varit på Väla. Åt upp mig igen efter allt jag brännt av träningen idag. Big Mac & co med en gratis milkshake, gott var det efter en hård dag! Köpte äntligen en snygg svart tunnel till örat och två piercingar till näsan. Fick med mig en rosa sjal med svarta hjärtan och supersnygga stumpbyxor.

Nöjd med dagen efter en usel väcka! TGI, oh yes!

Nu ska jag kurera mig inför morgondagen med en god natts sömn! 





PEACE! 

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards