Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Julia - 16 maj 2011 18:54

Hejsan!
Idag har jag verkligen en urusel dag så det blir inte speciellt mycket bloggat idag.  
I fredags var det full rulle med Lina och Fredrika. Vaknade upp med Lina hemma hos henes syster och sen gjorde vi inte speciellt mycket under de vakna timmarna tills jag skulle iväg på kalas hos mormor o morfar.
Resten av helgen har jag bara chillat mig igenom.. i lördags var det som sagt kalas sen tittade jag och brorsan på film. Sen blev det lite ESC med familjen. Gick och la mig innan man fick veta resultatet.. jag var mega trött sen fredagen!

Igår träffade jag en massa kompisar. Först träffade jag Sebbe vid skolan sen tog vi bussen till koppargården och träffade Cezar, Simon & Jeppe.


Idag var det bara en halv dag i skolan, skönt men änså så onödigt. Jag har verkligen inte gjort någonting vettigt. Jag bara satt på samma ställe i nästan tre timmar och gjorde ingenting, kul dag? 
Sen gick jag hem och gjorde lite lunch. 
Tittade på filmen Bron till Terabithia, den var faktiskt helt okej. 


Nu sitter jag och kämpar med att hemuppgiften i hemkunskapen ska bli klar... den ska nämnligen in imorgon. Tydligen ska jag komplettera musik imorgon, lycka till? Det var bra att jag fick reda på det idag. Men... jag får se om jag går och skriver provet över huvudtaget. Annars gör jag det nästa vecka eller i slutet av denna.. måste väl få lite tid att läsa in mig iallafall!


Nu ska jag bli klar med hemkunskapen och fortsätta med denna förbannat dåliga dagen. 


En underbart fin låt med Kapten Röd!


 

En av mina favoritlåtar med Broder Daniel . <3




Godnatt på er då!

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards