Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Julia - 24 maj 2011 22:14

Hejsan!

Varför blir man sjuk när man minst behöver det?
Nu är det typ 7 dagar kvar som man kan plugga på och ca 5 dagar innan man ska ha redovisat allt. Nej, men jag känner mig inte stressad?
Har blivit så förkyld nu att jag inte orkar med att göra någonting, när jag egentligen måste göra allt jag inte gjort tidigare. Visst, jag har fixar det hyfsat bra, men det är ändå en hel del kvar.

Störigt, jag hatar förkylningar. :(


Nu ska jag göra ett sång facebook''test''.

Jag fick bokstaven D av min nästan granne Karin så.. here we go.


Jag fick bokstaven: D
Jag gillar: Daim
Jag gillar inte: Dumhuvuden.
Personer jag gillar: Min kompis Daniel. 
Tråkig sak: Död. 
...kommentera detta & du får en bokstav av mig! 
Det ska egentligen så gilla men eftersom detta är en blogg, inte facebook så får ni kommentera istället. Men jag kan nästan sätta pengar på att ingen kommer att kommentera eftersom nästan alla jag känner hatar sånt här.
Ni får leva med det idag faktiskt.


Nu ska jag gå och lägga mig, jag är helt slut. Men jag har haft en mysig kväll. Suttit i min säng, ätit glass och kollat på typ 15 avsnitt av andra avenyn säsong 1.


En godnattsång sen drar jag!

Bye!


 

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards