Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Julia - 2 maj 2011 20:00

Hejsan!

Finns inte så mycket att säga förutom att jag har haft möte med min lärare och mamma idag vilket faktiskt gick helt okej. Frånvaro varje morgon men jag orkar verkligen inte bry mig.
Låter som att jag är ett sånt bad-ass nu men denna veckan har jag haft riktigt mycket agressioner. Helt galet!
Gick in i ett klassrum där jag skulle sitta och jobba i fredags, tror jag satt där i tre sekunder innan jag häver ur mig: Men kan ni inte bara hålla käften eller!?
Så trevlig har jag varit den senaste veckan... tror jag behöver skärpa till mig en gnutta och ta det hela som lite mognare.

Men jag är så trött på att leva i en en sinnessjukt tråkig vardag.
Jag är kanske inte på topp just nu, men det innebär inte att jag alltid är sånhär så ni som inte känner mig, tro inte att jag är elak! Jag kan vara väldigt snäll också.

Nej.. inte på topp som sagt.

Sommarjobbsintervju på folkets hus (?) på torsdag.
Jag är ju lagom nervös, hatar att prata med människor så formellt, speciellt om jag inte känner dom.

För övrigt måste jag säga att jag är lite sur på spotify för att dom ska betalt för deras inte-längre-gratis tjänst. Skulle hellre höra deras skitreklam dubbelt så mycket än att de ha satt en gräns på att man bara får lyssna på samma låt fem gånger! 
Jag är glad att de har satt gränsen på fem.. Allt i min omgivning får gärna sluta på fem eller tio. Synd att man är 16 nu bara. Bara det är jobbigt, min egen ålder! Börjar nog bli paranoid eller galen eller något. Men jag är en person som hatar förändringar! Jag hittar ett bra band & lyssnar nästan bara på dom under ett tag. Okej.. det blir ju en förändring där men det är okej eftersom jag älskar musik. 
Jag kan fortsätta lyssna på musik utan reklag dessutom! 
Wiho, en superfin ljusglimt i mitt träsk av värdelösa problem! 
Det finns en sida som fungerar precis som spotify fast utan reklam och såhär. Man kan nog inte connecta med sina vänner men man kan lyssna på nästa all musik som finns!
Du kan skapa dina egna spellistor & dela dom med dina vänner på facebook och så vidare, du behöver inte ens registrera dig om du inte vill det! 
http://grooveshark.com/#/ Detta är alltså denna awesome musiktjänsten direkt i webläsaren!

Här är iallafall allt i sin ordning, i slutet av varje inlägg blir det musikips! 


 Ciao! 

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards