Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Julia - 4 maj 2011 20:45

Hejsan!

Idag har det varit en helt okej dag.
Jag vaknade vid halv 8 men sen kom de hemska morgontankarna så jag helt enkelt sket i att gå upp & somnade om. Tänkte att jag inte skulle sova så länge til..
Vaknade strax innan nio och såg att jag hade ett missat samtal & ett sms.
Tydligen skulle jag ha hemkunskap 08.30? 
Jag tänkte att det var en helt vanlig dag och då gjorde det inte mycket om jag kom för sent.. jag mår inte sådär tiptop på morgonen.

I allafall så kom jag till skolan vid 09.20 och satte sedan igång med matlagningen. Therese som jag jobbade med hade redan bakat muffins & tur var väl det annars skulle vi aldrig hinna göra allting färdigt. 

På lunchen hälsade jag på min goda vän Jocke. Tog en kopp kaffe på balkongen och satt och pratade bara, helt underbart!

När jag kom hem så jobbade jag lite med matte.. ska ha nationella imorgon. Fan fan fan.. hatar prov & jag hatar matte! GREAT! 

Imorgon är det också dags för sommarjobbsintervju.

Mål inför imorgon:
Komma i tid till provet!
Skriva provet!
Sommarjobbsintervju
Vara med Lina :) 

Dagens sista punkt kommer bli awesome. 

Nu ska jag titta färdigt på Greys anatomy för att sedan fortsätta titta på Off the map. Sedan blir det en snabbdusch innan jag hoppas till sängs.

Ciao! 

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards