Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Julia - 3 maj 2011 14:07

Hejsan!
Har inte kommit hem från skolan än så jag passar på att blogga från skolan dator.
Den här veckan är en otroligt lugn vecka, det är bara 9or & 6or här.
7or & 8or är i gamleby och leker väl av sig där... haha.
Jag har aldrig varit ett stort fan av Gamleby. Har fler dåliga än bra minnen därifrån.
För er som inte vet vad gamleby är så det det typ som en lägergård eller ja.. man bor på ett varndrarhem kan man säga och där arbetar man med ala praktiska ämnena under en veckas tid eftersom vi itne har några lektionssalar för slöjd, hemkunskap eller  till saker som kräver större projekt i t.ex teknik och bild. så man åker alltså dit för att jobba med det.
Det ligger i småland och som alla vet så är det en fin natur där. Alltså, jag som älskar att fotta tog en massa bilder där.

Me nu går jag ju i 9an och vi åkte ditför sista gången förra terminen, så skönt att slippa åka dit mer!

Nu måte jag stressa färdigt med allt jag har att göra innan detta skolåret är slut, vill inte komma till gymnasiet med noll kunskaper liksom..

Har inte mycket att blogga om idag heller haha.
Ska kanske träffa Lina senare och hänga med på hennes sommarjobssintervju senare. Skulle ju va bra eftersom jag ska dit på tordag och är meganervös.

Nu ska jag plugga lite för att sedan bege mig hemåt.

Ciao!


Förresten! Glöm inte kolla in denna låten: Tears don't fall (acoustic) - Bullet formy valentine.

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards