Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Julia - 23 maj 2011 22:12

Hejsan!

Måndag sweet måndag.. eller?
Nej, jag skulle inte tro det. Jag gillar verkligen inte måndagar.
Idag har jag bara varit i skolan, i typ 4.5 timme. Måste börja komma i tid känner jag.. men nu sätts ändå betygen snart och så länge jag gör vad ska så borde mina sena ankomster inte vara något problem.
Har varit hemma hos Jocke på en trevlig pratstund & efter skolan mötte jag upp Lina hos hennes syster och sen gick vi en snabbis till stan och köpte glass.
Mysig eftermiddag alltså, mjukglass med tuttifrutti-strössel. Valde det mest eftersom det är så färgglatt, fint tycker jag. Men det är klart.. det är ju gott också. :)


Nu borde jag nog ha gått och lagt mig, men det gör jag om en kvart.
Dagarna bara försvinner nu, det är helt galet! Jag har inte gjort något vettigt sedan jag kom hem från att ha träffat Lina  (och fredrika förresten!). 

Nu ska jag gå och lägga mig..

Lite musik och sen ser jag fram emot lite mer sömn än vad det blev igår, soman tre i är lite i senaste laget tycker jag.
Men ja, musik var det ja!


 

☮ J U L i A

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards