Alla inlägg den 18 november 2010

Av Julia - 18 november 2010 17:48

Hej! 
Idag är det ingen bra dag.. helt åt helvete faktiskt.
Nu kommer jag bara att skriva av mig, lägg inte allt för mycket värde i orden ni läser i detta inlägget.
 Jag är så trött.. så otroligt trött. Allt som betyder bara försvinner. Skolan går bättre, men det är fortfarande problem. Men det känns som att det är det jag bryr mig minst om nu. När vänner man faktiskt älskar bara fuckar upp allting så blir det bara så fel. Jag vet att jag inte borde bry mig men jag blir bara så förblindad av ångesten. Det finns saker som är fint, men vart har det tagit vägen? Detta är inte så som jag ville att det skulle vara.. raka motsattsen faktiskt. Jag har verkligen kämpat, för att ta mig upp och må bättre. Det gick bra. Men så fort någonting går bra, så händer det alltid någonting som gör att allting rasar samman igen. Hur mycket ska man palla med egentligen?
Jag vill bara lägga mig ner och försvinna ett tag nu. Allting bara går i bitar, lika så jag. Jag vet inte varför allting ska hända just nu. Just nu när det börjar gå lite framåt, nej då ska ångesten komma och det är just då alla ska vända ryggen till. Fan. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards