Alla inlägg den 15 november 2010

Av Julia - 15 november 2010 21:05

Hej! 
Jag kommer att lägga upp lite olika musiktips här, både från spotify & youtube och idag ska jag lägga upp lite mysiga låtar som man kan slappna av till. Jag blir blir påverkad av musik och enligt mig finns det inget som är bättre än att lyssna på något riktigt bra innan jag somnar. 
Anna Ternheim med Fläskkvartetten - Leave a Light (Jag vet att det låter helt knäppt, men låten är så underbar! Det är nog den bästa låten som finns när man ska slappna av)
Anna Ternheim ft Fläskkvartetten – Leave a Light 


Detta är då min spotifylista som heter ''bara mys.'' 

bara mys.     <-- checka!

Idag har jag varit i skolan. Som vanligt.. Började klockan 9 egentligen men jag hade möte halv 9 så jag var där tidigare.. mötet gick bra och det är ju alltid kul :) 
Senare på dagen så gjorde jag nästan klart teknikrapporten.. jag pluggade faktiskt. Det känns riktigt skönt att för en gångs skull kunna slappna av lite grann utanför skolan med någorlunda bra samvete. Skönt att det börjar fixa sig med skolan nu när allt annat bara rasar samman. Det kanske låter som att jag är en attentionwhore när jag skriver så men det är min ursäkt till att vara negativ ibland. Om ni har läst inlägger ifrån i förrgår så förstår ni kanske varför. Men det är som jag skrev.. Jag vill bara glömma.  


Nu i eftermiddags/ikväll så var jag, annika & benjamin i Lund och besökte John Bauer skolan. Blev väl inte jätteimponerad direkt.. Men det var iaf roligt att bara komma dit och titta och så.. Jag brukar inte vara med folk utanför skolan speciellt ofta så bara det var ju en förtjänst i sig. :) Efter att vi hade varit där så köpta vi kakor på subway & jag köpte en sub också. Riktigt gott efter en lång dag!

Nu somnar jag snart här..... 

Godnatt! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards