Alla inlägg den 17 november 2010

Av Julia - 17 november 2010 19:22

HAHA! 
Nyss ringde någon från något företag och frågade om min pappa var hemma. Jag bara.. nej, han är inte hemma än.
Så sa tjejen i telefonen: Men då kan jag kanske prata med dig istället. Det är såhär att ni kommer få hem ett paket från oss med olika herrunderkläder som vi vill att så många som möjligt ska prova. Vi står för kostnaden och blablabla. Så jag undrar om du vet vilken typ av kalsonger Peter använder? Om det är boxer eller om det är någon annan modell?
Jag: Haha.. jag har ingen aning. Jag är hans dotter.
Hon: Jaha...*skratt* Du lät så vuxen, men jag får väl ringa när han är hemma då.
Jag: Ja, gör du så.. hejdå.

Jag tyckte att det var ganska... awkward. Stackars tjejen i telefon, skulle dött. Skulle tyckt att det var så pinsamt!
Ja... detta var nog dagens händelse.  

   

So long! 

Av Julia - 17 november 2010 16:38

Hejsan! 
Att det är onsdag idag har nog alla konstaterat.
I skolan så började jag som vanligt morgonen med en tråkig samling. Sen cyklade jag iväg till Gullstrand eftersom vi hade sånt studiebesök där idag. Det var GRYMT mycket folk.. för mycket folk där. Huvudvärk? Sure as hell.. Men det var ganska så intressant. Fick en helt annan uppfattning av vad ekonomiprogrammet innebär. Men jag tror fortfarande att jag vill gå på Samhällsvetenskapliga linjen på Cultura..  Det var en lärorik och jobbig förmiddag med andra ord. När jag kom tillbaka till skolan så blev det några frågor i SO:n gjorda.  Det är bra! 


Alla ni som har haft fys på idrotten med Pär i veckan.. Jag lider med er! Har grym träningsvärk i hela kroppen.. rätt kämpigt att bara komma upp ur sängen i morse. Men det är skönt att man känner av att man har lite muskler i kroppen ibland... man kan ju lätt börja undra annars... 


Ikväll ska jag och min lillasyster titta på Harry Potter och dödsrelikerna.  Skulle egentligen gått med Martyna med hon kunde inte.. men jag vill gärna se den så jag tvingade med Sara istället. Hoppas verkligen att den är bra, jag har faktiskt ganska höga förväntningar. För om den inte är bra har jag slösat bort ytterligare 2 och en halv timme av mitt liv på.. skit. Men jag tror att den kommer att vara bra.
Nu när jag tänker efter så blir detta nog en bra vecka trots allt!
Idag: Bio med Sara
Imorgon: Plugg och KU
Fredag: Sara fyller 13 år, Grattis till henne! :)
Lördag: BULLET FOR MY VALENTINE I MALMÖ!! Kommer bli sååå bäst! 


Dagens musiktips!

http://www.youtube.com/watch?v=afluDAFK37w
älskar verkligen filmen som denna låten är soundtrack till!
Fucking Åmål.

   

So long.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards