Alla inlägg den 12 november 2010

Av Julia - 12 november 2010 22:35

Godkväll! 
Här är lite musik som i alla fall väcker lite känslor hos mig..

Without you - Breaking Benjamin

http://www.youtube.com/watch?v=Kb7zhunYGik&feature=related 
Without you (IGEN, dock inte samma låt)-Three days grace  
http://www.youtube.com/watch?v=YdV_gIjxgdc&feature=related 
Ärlighet Kärlek Respekt - Kent
http://www.youtube.com/watch?v=zc_QVRWTe50&feature=related 
Till sist.. en låt som får mig att se framåt och bli glad ibland är...
http://www.youtube.com/watch?v=djLRO8wjdKw&feature=related 
Well... Broder Daniel är de som jag alltid kommer att älska mest.


Sweet Dreams. 


 
three days grace's nya albumomslag. Mycket fint om ni frågar mig! 

Av Julia - 12 november 2010 14:49

Hej!
Idag är det fredag.. Kan inte beskriva hur skönt det är! Nu slipper man ju äntligen skolan i 2 dagar. Det känns som att denna veckan bara runnit iväg. Men det har varit riktigt lättande att de stora delarna ifrån trådkurs 7 är över! Nu har jag bara lite SO-Komplettering och Teknikrapport kvar. Sedan kan man äntligen lägga det bakom sig och kasta sig in i en ny kurs som handlar om religion som jag tycker är ganska så intressant. Sen är det ju allt annat skolarbete man måste ta tag i.... *suck.*
För övrigt så har jag tänkt att börja träna fotboll igen. Jag har i och för sig inte tränat sen i somras och just nu ligger min kondition på -100 ungefär. Men jag behöver antagligen träna nu i någon månad sen är jag förhoppningsvis fit for fight igen. Spännande.

Nog om mitt ointressanta liv. Nu väntar en härlig fredag med glass och tv-tittande.

So long!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards