Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

allt & inget.

Av Julia - 17 januari 2011 23:40

Allmänna frågor..

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Kanske
Hur många har du varit kär i? -  3
Är du kär just nu? - Ja. 

Tio frågor om dig själv
Namn? - Julia
När fyller du år? - 28 April
Några piercingar? - Näsan, 2 ''vanliga'' hål i öronen & en töjning på 4mm.

Vad har du på dig just nu? - kläder?
Vilken årstid är bäst? - gillar alla, men hösten är favorit nu.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - ingen skola, eller att vakna på bra humör.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Inget speciellt, men tycker om mina ögon.
Vad är du bra på? - Vet inte?
Vem älskar du mest på denna jorden - min familj och de som står mig närmst.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror på.

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig?- Vet inte.
Vem är den roligaste av dina vänner? - Hm.. vet inte. Alla är roliga på sitt sätt.
Vem är snyggast av dina vänner? - alla.
Vem är mest partyprisse? - Ehm... vet inte. 
Vem är den du helst har filmkväll med? - Calle.
Vem av dina vänner är mest "evil"? - ingen aning.. konstiga frågor.

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Olika beroende på situation.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja, helt okej.
Vem är farligast i din familj? - Jag. 


Vem ser roligast ut i din familj? - Axel kan få till det ibland. 
Vem är coolast? - Jag såklart?
Har ni något husdjur? - Dammråttor. Men annars inte.
Vem har du mest gemensamt med? - Vet inte.
Vem står för underhållningen? - Axel tror jag, haha.
Vem sover du oftast med? - Min kudde.
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Vet inte.

 
10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Suttit vid datorn& varit i skolan.
Har du varit glad idag? - Ja, det har jag kanske.
Har du varit ledsen idag? - Kanske.
Har du gjort något bra idag? - Ätit frukost (en macka) i skolan.
Vad ska du göra nu? - vänta på att somna...
Har du gjort något dåligt idag? -  Suttit för mycket vid datorn.
Vad har du ätit idag? - Macka, 2 clementiner, polkagriskäpp & pizza.
Har du duschat idag? - Nej, imorgon.
Är du trött nu? - Lite.
Vad händer imon? - Vara i skolan.. -.-
Går du i skolan? - Ja, tyvärr.
Har du varit i skolan idag? - Mm.

Hur mår du just nu? - Som vanligt.
Har du piercat dig? - Ja.
Är du hungrig nu? - Nej.
Vad är klockan nu just nu? - 23.43
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bilddagboken, live.se & bloggen.

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Calle.
Vem ringde du senast? - Alexandra.
Vem sms:a till dig senast? - Alexandra.
Vem sms:a du till senast? - Alexandra.. 

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma? -1 timme sen.
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - 1 timme sen.

ÖVRIGT
Gillar du punk? - Beror på.
Har du sminkat dig idag? - Yes.

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Ja, Snuff - Slipknot. (sjukt mysig låt, checka den!)
Vilket är ditt favoritband? - Broder Daniel, Kent, BFMV.
Vad gillar du för musik? - Det mesta.

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Ja.
Har du fler än 3 jeans? - Ja.
Har du fler än 5 tröjor? - Ja.


SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Ibland.
Använder du wax? - Nej.
Använder du ögonskugga? - ibland.

Använder du kajal? - Ja.
Använder du hårspray? - Ja.
Använder du volymspray? - Nej.
Andänder du mousse? - Nej.

Använder du deodorant? - Ja.
Använder du skinspray? - Nej.
Använder du parfym? - Ja.
Använder du läppglans/läppstift? - Nej.
Använder du brunkräm? - Nej. Kul fråga.
Använder du rouge? - Nja, ibland.
Uppsatt hår eller hängande? - Olika, just nu kaosartat.
Plattar/lockar du håret varje dag? - Nej, men ofta.
Duschar du varje dag? - Nästan.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej.


KÄRLEK
Är du kär just nu? - Ja.
Har du kysst någon idag? - Nej.
Har du ett förhållande? - Ja.
Är du romantisk? - Kanske?
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Vet inte.
Hur länge höll det? - Kommer inte ihåg.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Beror på, men just nu helt klart förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej?
Vem sov du senast bredvid?- Kommer inte ihåg.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Calle.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Nej.
När fick du din första kyss? Vet inte.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Ingen aning.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpad.




världens mest onödiga sak att göra klockan 00.00 men nu vet ni det. 


Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 30 augusti 2012 20:48

Hej!Har säkert redan använt denna textraden från Kapten Röds låt 1.000.000 nollor men jag gillar den låten så jag skiter i det. Det har hänt en massa saker som har snurrat till det ordenligt i mina tankebanor och jag har varit arg på idiotipolitiska ...

Av Julia - 27 augusti 2012 21:26

Hola! Ja, som de som faktiskt läser min blogg då och  då förstår så bloggar jag sällan, men det är inte alltid jag har något vettigt att skriva. Eller ja.. oftast har jag väl inte det men ibland är det mest intressanta som händer vissa dagar att jag ...

Av Julia - 24 augusti 2012 21:53

Hallå här ja!Första skolveckan är avklarad, ganska smooth än så länge. Malmöfestivalen är i full gång, trodde seriöst inte att det kunde vara så mycket folk på samma ställe haha. Jag och Calle såg Kapten Röd ock det var helt klart över förväntan! Pro...

Av Julia - 19 augusti 2012 00:24

Hejsan!Sommarlovets sista lördag idag då, känns ganska sjukt faktiskt. Sorgligt. Ja, det kan man väl säga. Fast det är ju lördag igen om sju dagar, då är det inte så farligt egentligen.  Lyssnar på en massa musik om dagarna, som vanligt. Musik med ...

Av Julia - 15 augusti 2012 22:20

Hallå!  Tänker bara tipsa om att slappna av idag. För många är det sista sommarlovsveckan eller så har man kanske redan börjat jobba eller vad man nu har för sig om dagarna. Jag gör en massa saker för att jag är rastlös, eller ingenting för att jag...

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards