Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Julia - 31 januari 2011 19:22

Hejsan!

Då är jag tillbaka efter ett uppehåll från bloggen. Jag har helt enkelt inte haft tid att blogga. Livet samarbetar inte på många ställen just nu alltså. 
Det som faktiskt är positivt nu är att jag får min nya telefon igen. Jag råkade slarva bort den gamla..


Idag har jag varit i skolan.. det känns verkligen att det är måndag. Helgen har varit grymt härlig. Jag har sovit över hos min bögponihest. Ja, hon kallas så. Alexandra. :)

Efter skolan stack jag och mamma ner och mötte min syster i stan. Idag var det sista dagen som TIGER hade öppet i stan så jag var tvungen att följa med faktiskt. Köpte ett par schyssta stora svarta hörlurar, lila in-ears (hörlurar), stickor och söta pärlor! Köpte en snygg skjorta när jag ändå var nere i stan. En skjorta för 75 spänn.. jag klagar inte. :)


Nu sitter jag faktiskt och stickar och tittar på bones haha!


Inget intressant att skriva om idag heller men jag hoppas att livet snart samarbetar igen!
 
Vi ses! 

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards