Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Julia - 13 januari 2011 17:01

Hejsan!
är just nu hemma hos Kajsa med Alexandra & tar det lugnt. De är nere och äter så jag passar på att blogga.

Känner mig faktiskt ganska bra idag. Börjar få tillbaka mitt sociala liv lite grann.. Har inte varit med folk speciellt ofta under en väldigt lång tid av diverse anledningar men det känns riktigt kul att bara vara med kompisar och pojkvän för att må bättre. Heja mig!


Ikväll ska vi till KU. (För er som glömt så är det kyrkans unga.) Ska bli kul att få träffa det gänget igen, har faktiskt saknat det. Som ni vet så åkte vi till Tyskland i December och det var en riktigt lyckad resa! 

Känner verkligen att jag gör framsteg... underbart.  


Har inte speciellt mycket att skriva om idag heller utom att vi har fått reda på hur det skriftliga nationella provet i svenska kommer att gå till! Man kan skriva ett brev, ett berättelse eller en debattartikel eller något sånt. Känner mig inte speciellt osäker på den uppgiften eftersom jag gillar att skriva.. hmm hoppas att det finns något ämne jag är bra på att skriva om också.

Har kents låt på huvudet.. kan bra inte komma på vad den heter.. I ett iskalls ikea-land. Jag är din vän och vi lär oss av varrann det är ett av skälen.. Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång. Stockholm ligger öde och världen håller andran. Vilket färg har själen älskling?


Just det, så hette den! :)

Vi ses! 


Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards