Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Julia - 23 januari 2011 13:23

Hejsan!
Det är söndag.. finns det något mer att säga? Det är den absolut tråkigaste veckodagen som finns.  

Allvarligt talat.. det är nog den sämsta dagen av alla veckodagar. Det är alltid på söndagar som man kommer på vad man måste göra, vad som behövs göras. Alla krav bara rasar över i alla fall mig på söndagar.

Jag orkar ingenting. Jag gick upp ur sängen, åt frukost och tittade på tv. Gick in i duschen och nu sitter jag här och ska äta kakor. Känner man sig slö eller vad? 
Det är nu, tiden fram till klockan 17.00 jag ska försöka få något vettigt uträttat för sen ska jag spela fotboll. Vill jag göra något vettigt alls idag? Nej? Måste jag? Ja!?


Igår var det öppet hus i skolan. Vi var i skolan mellan 10-13 och skulle göra en geografi uppgift. Vi skulle sitta i samma rum i nästan tre timmar? Hur missvisande är inte det egentligen? Så gör vi aldrig på Kunskap. Man sitter i ws och flyttar sig mellan dom. Jag sitter i kafeterian, jag sitter aldrig så länge i ett klassrum inte en chans. 
Om det ska komma nya människor och  kolla på vår skola så kan man väl i allafall visa upp en bild av den som stämmer? Jag skulle aldrig vilja börja på Kunskap om det fungerade som i Lördags.  Det slutade med att jag var på lektionen i ca en halvtimme. Sen var jag med en massa snälla kompisar som kom och besökte skolan. 

Calle kom också dit sista halvtimmen. :)

Varför skulle vi vara i skolan om vi inte ens fick vara ute och träffa dom som ev ska börja på skolan. Vi kunde ju lika bra gjort uppgiften hemma i så fall..


Inte på världens bästa humor idag som man kanske märker. Nu tänker jag fortsätta klaga i mitt huvud och INTE se framemot skolan imorgon.


Sundays suck.  


Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards