Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Julia - 11 januari 2011 18:05

Hejsan!
Sitter just nu i sängen med Lina. Vi umgås på ett nytt sätt. I samma rum med varsin dator och säger inte speciellt mycket. Mer "Kan man skriva såhär?" Gud vad jag har saknat henne. Om du läser detta så ska du veta att du är en underbar vän som får mig att skratta när det är som svårast och vi kan verkligen ha kul åt allt. Underbart är det!


 Sitter förövrigt och tittar på tv.nu för att se vilka program som går idag. Då såg jag krocken... Bones krockar med The Mentalist klockan 20.00 Herre gud, jag vet inte vad jag ska titta på bara för det haha. Det är nog månadens i-landsproblem. 

Fast jag ska ut med Lina & möta Fredrika sen så jag kanske inte hinner titta på något klockan 20.00

Skolstart imorgon.. och jag känner mig extremt nervös och stressad. Hade typ utvecklingssamtal idag och min lärare frågade: Ja, hur känns det nu att börja igen efter lovet? Det enda jag hade som svar var ett otroligt oärligt "Det är väl okej, hehe" It sure as hell not okey! Skulle kunna ha lov i resten av livet. Nästan.

Nej.. nu får jag snart dra mig ut och få lite frisk luft för att sedan komma hem till de sista uppgifterna som vi har om samhällsekonomi..

Ses!

 

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards