Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Julia - 19 augusti 2012 00:24

Hejsan!
Sommarlovets sista lördag idag då, känns ganska sjukt faktiskt. 
Sorgligt. Ja, det kan man väl säga. Fast det är ju lördag igen om sju dagar, då är det inte så farligt egentligen. 

Lyssnar på en massa musik om dagarna, som vanligt. Musik med budskap, jag står inte ut med något annat. Det värsta jag vet är hjärndödande och själlösmusik som inte ens är musik utan bara en produkt som kan konsumeras och säljs av de allra största bolagen vars låtar är allt som fyller upp topplistorna.
Jag vill inte klaga bort sista lördagnatten nu, jag ska lyssna på musik och spela mobilspel nu. Mysigt! 

Just det! Jag har börjat planerat hur allt ska vara den dagen jag inte bor hemma längre. Fixa god och vegetarisk mat varje dag i MITT kök. Jo, men det hade varit naaiz. 
Fast det är bra att bo hemma och jag är liten så jag har inga pengar att bo själv med heller. Pengar pengar pengar. 
Trivs hemma med en bra familj, men säg vilken 17åring som inte någongång lekt med och älskat tanken att inte bo hemma? 

Hade inte mycket vettigt att komma med idag. Men en sak jag funderat på är att lägga upp texter här. Typ dikter, och texter jag skrivet ibland i allmänhet. 
Hm... jag ska fundera. 


PEACE. 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards