Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Julia - 20 oktober 2011 22:39

Hejsan!Vilken grå dag.Jag skippade idrottslektionen, har mått helt konstigt de senaste två dagarna.Började egentligen kl 10, redan sovmorgon liksom, det är bra med torsdagar på det viset. Istället för att vara med på idrotten som jag absolut inte skulle orka idag gick jag ner till Gröningen. Jag gick runt där vid båtarna och bara tog det lugnt. Det blåste mycket och det var sjukt kallt men det var ändå väldigt skönt. Man kunde bara höra vågorna och sitta där och bara vara. Sånt rensar huvudet lite, der kan man behöva ibland. Dagen har egentligen varit jättebra, men jag har varit på så dåligt humör. Hoppas innerligt att det går över snart för det är nästan värre än att vara sjuk tycker jag. Imorgon har jag Italienska prov, det ser jag inte fram emot! Men sen ska jag spendera eftermiddagen med Julia och träna. Det ser jag fram emot lite mer. :)Nu ska jag se klart på Sweeny Todd. Bouena notte!Lyssna på Emil Jensen - Igen

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards