Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Julia - 13 oktober 2011 22:12

Hejsan!

Jag får nog säga att jag är glad att jag lyckat slopa facebook och just nu har jag inga planer på att gå tillbaka dit på någon månad... men vad vet jag. Kanske kommer jag saknar det mer.


Idag gick jag i skolan som vanligt, sen tillbringade jag nog en timme inne på biblioteket i Helsingborg. Skönt att ha lite egentid innan man är hemma efter skolan. 

Jag är knappt innte på internet eller datorn nu så jag lånade någon bok. 
Känns som att jag kommer mysa bort hela hösten, utan komplikationer hoppas jag.

Ligga i min säng, ha tända ljus i rummet, kanske läsa lite eller sticka och lyssna på radio. Mysfaktorn ligger på 5000!


Jag har fått min Sony Ericsson med posten nu i veckan, lite kul iallafall.
Nu klarar jag mig utan touch-skärm och internet och ehal det köret. Visst kan det kännas lite tomt, men det är mest en lättnad.


Nu ska jag titta klart på Casanova och stoppa in inte musik i min telefon.

Godnatt.  


Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards