Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

Last I checked, I was a fucking wreck.

Av Julia - 20 januari 2012 21:16

Hej, eller kanske någon annan trevlig hälsningsfras. Det är ju trots allt FREAKING FREDAG idag. 

Satt precis och läste mitt blogg inlägg sen igår och tyckte att det var otroligt dåligt... och töntigt. Haha.
Håll ut, det blir bättre,(Kanske).  Livsmotto nummer ett! Nej, men det är faktiskt sant. Det brukar ALLTID bli bättre, men om det nu mot förmodan inte skulle det så fyller (Kanske) sin funktion så det får man inte glömma. 

Detta är nog den fredagen som jag längtat efter mest på länge - vilken vecka alltså. Vi har ett helt nytt schema (nästan helt nytt) i skolan. Julia och nya scheman-tåg tider-skifte mellan sommar & vintertid och så vidare är inte så bra tillsammans. Varför kan man inte bara ha det som man har det, förstår inte varför man ska hålla på och ändra hela tiden. Men så trög är jag inte att jag inte fattar att man faktiskt måste ändra ibland. Vi har precis avslutat två kurser, Psykologi 1 & Religion 1. 
Detta har vi då ersatt med bild och en extra lång englska lektion. Jag tycker egentligen att schemat är ganska bra. Men det är som med allt annat för mig, det är PRINCIPEN. 
Men... jag fattar att jag inte kan göra något åt det och det var ju ändå lite bra med nytt schema eftersom vi slipper ha mattelektion direkt på måndag morgon. 
Antagligen är detta orsaken till mitt otroligt svajiga humör den här veckan. Det har varit som en Berg och dalbana med 35 loopar, minst! Hoppas hela kalaset med humöret går över snart, stackars omgivning annars!

Nu kom jag och tänka på att min familj sitter i köket och äter glass, varför gör inte jag det? Hallå? Julia? Glass? GLASS!?

Nu ska jag lyssna vidare på en massa tunga covers & mashup's och äta mina nötter. Och kanske glass, troligt vis blir det glass, med färg-glatt strössel = Gladare chey!

Gillar LMFAO - Men detta är bra nog, love. 

 

En blandning mellan Evanescence & Eminem. Har inte bestämt mig för om jag gillar det eller inte.. men det låter inte heelt fel. 

 
Om man spolar fram ca 53 sekunder eller något så tycker jag det är nice!
 


Ha en glassig fredag mina vänner och ni andra.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 30 augusti 2012 20:48

Hej!Har säkert redan använt denna textraden från Kapten Röds låt 1.000.000 nollor men jag gillar den låten så jag skiter i det. Det har hänt en massa saker som har snurrat till det ordenligt i mina tankebanor och jag har varit arg på idiotipolitiska ...

Av Julia - 27 augusti 2012 21:26

Hola! Ja, som de som faktiskt läser min blogg då och  då förstår så bloggar jag sällan, men det är inte alltid jag har något vettigt att skriva. Eller ja.. oftast har jag väl inte det men ibland är det mest intressanta som händer vissa dagar att jag ...

Av Julia - 24 augusti 2012 21:53

Hallå här ja!Första skolveckan är avklarad, ganska smooth än så länge. Malmöfestivalen är i full gång, trodde seriöst inte att det kunde vara så mycket folk på samma ställe haha. Jag och Calle såg Kapten Röd ock det var helt klart över förväntan! Pro...

Av Julia - 19 augusti 2012 00:24

Hejsan!Sommarlovets sista lördag idag då, känns ganska sjukt faktiskt. Sorgligt. Ja, det kan man väl säga. Fast det är ju lördag igen om sju dagar, då är det inte så farligt egentligen.  Lyssnar på en massa musik om dagarna, som vanligt. Musik med ...

Av Julia - 15 augusti 2012 22:20

Hallå!  Tänker bara tipsa om att slappna av idag. För många är det sista sommarlovsveckan eller så har man kanske redan börjat jobba eller vad man nu har för sig om dagarna. Jag gör en massa saker för att jag är rastlös, eller ingenting för att jag...

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards