Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Got to go to work, then hurry home.

Av Julia - 19 januari 2012 22:30

Hej!


Rubriken kunde varit sann om jag hade haft ett jobb... men det har jag inte. Det är bara en textrad från Broder Daniels låt - Work.
Torsdag idag då, gick upp typ 25 kg idag - jag åt på Ebbas Fik. Först goda potatisbullar med bacon, sen blåbärspaj (4 FYRA fyra, alltså fyra minuter, ledsamt men sant. 
Herre Gud... Hoppas att det regnar hela denna sommaren. Ingen j*vla BEACH 2012 för mig inte. Men då kanske jag kan muntra upp andra som också går upp 63235 kg om dagen att man ska trivas med sig själv och sin kropp. Klyscha? Kanske, den funkar inte på mig.. haha. 


I övrigt var det en konstig dag, kilade iväg med den värdelösa stadsbusstrafiken till museumet. (Jag är lat....) Snackade lite skit med en ninja, GICK hem sen. 
Well done, då var en femtondel av den pajen med världens godaste vanlijfluff borta. Kommer bli helt knäpp om jag fortsätter tänka såhär. Jag kanske ska fortsätta att ta bussen? Eller börja hårdträna. Då kan jag tala om för alla som läser detta att det just nu lutar myyyycket åt att fortsätta vara lat och bussåkande. 


Kan ju då skriva det som min underbara vän sa en gång:
" Jag vill fan va sumobrottare, tänk att få leva för att vara fet! " 


Sjuk låt av General Knas... Kolla videon - vad var meningen med låten? Haha.



Jag måste lägga upp en video med The Sounds - Maja, alltså denna bruden gör mig galet sjuk i huvuet FREAKING LOVE HER! Vill se dom nästa helg, men ensam? VAFAAAAN. Kanske ska gå ändå, kommer antagligen bara ångra mig om jag inte gör det. OMG. Jag dör.






Nu när jag dött av den här videon och varit glad över att jag såg dem i somras på Helsingborgsfestivalen så ska jag nog gå och lägga mig och drömma bort typ 5 framtida kakor från Ebbas Fik.... 



Facebook-strejkar igen men mina inlägg lägga automatiskt upp på facebook. Så ni vet, klarade en månad eller något förra gången, vi får se hur länge jag vill hålla mig borta den här gången. 

PEACE. 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 30 augusti 2012 20:48

Hej!Har säkert redan använt denna textraden från Kapten Röds låt 1.000.000 nollor men jag gillar den låten så jag skiter i det. Det har hänt en massa saker som har snurrat till det ordenligt i mina tankebanor och jag har varit arg på idiotipolitiska ...

Av Julia - 27 augusti 2012 21:26

Hola! Ja, som de som faktiskt läser min blogg då och  då förstår så bloggar jag sällan, men det är inte alltid jag har något vettigt att skriva. Eller ja.. oftast har jag väl inte det men ibland är det mest intressanta som händer vissa dagar att jag ...

Av Julia - 24 augusti 2012 21:53

Hallå här ja!Första skolveckan är avklarad, ganska smooth än så länge. Malmöfestivalen är i full gång, trodde seriöst inte att det kunde vara så mycket folk på samma ställe haha. Jag och Calle såg Kapten Röd ock det var helt klart över förväntan! Pro...

Av Julia - 19 augusti 2012 00:24

Hejsan!Sommarlovets sista lördag idag då, känns ganska sjukt faktiskt. Sorgligt. Ja, det kan man väl säga. Fast det är ju lördag igen om sju dagar, då är det inte så farligt egentligen.  Lyssnar på en massa musik om dagarna, som vanligt. Musik med ...

Av Julia - 15 augusti 2012 22:20

Hallå!  Tänker bara tipsa om att slappna av idag. För många är det sista sommarlovsveckan eller så har man kanske redan börjat jobba eller vad man nu har för sig om dagarna. Jag gör en massa saker för att jag är rastlös, eller ingenting för att jag...

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards