Alla inlägg den 10 december 2011

Av Julia - 10 december 2011 16:36

Toddles!

Idag har jag gjort allt jag inte hade behövt göra egentligen.. färgat håret lite och andra onödigheter. 

Kvällen ska tillbringas med Mimmi och Jocke - goa vänner de två. Vi drar oss iväg till Nightcap och chillar, kollar läget och låter stället njuta av våran närvaro (eller något....)  
Det kanske finns folk som läser här som inte riktigt vet vad Nightcap är men det är en fotbollscup på IH i Landskrona som hålls årligen.  

Det ska bli så kul att träffa mina kära vänner ikväll eftersom jag inte annars träffar de så ofta, tyvärr.
Nu ska allt gå bra ikväll, yes it will!
Det ska bli underbart trevligt och kul - det enda negativa kan vara att nästan hela Landskrona kommer att vara där. Men, varför inte? 




Måste bara få dela med mig av det här: 
Citerar en kommentar på youtube -

Fan, denna låten suger... Fast jag ska lyssna på den en gång till för jag pallar inte byta.

Hmm, denna låten har faktiskt lite ton

Fan, denna låten duger

Fan va bra den är!

WOHOH! PANDA DA PANDA VEM E DU?



 

CIAO!
 

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards