Alla inlägg den 4 december 2011

Av Julia - 4 december 2011 17:31

Hejsan!
Söndag igen... blöh. Bara att skriva eller att uttala "Söndag" är tråkigt.
Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt alls, tyvärr... Borde nog ha pluggat på skitmatten som handlar om skitekvationer som jag inte tycke om speciellt skitmycket. Skit.

Jag är faktiskt inte sur idag, men jag tycker inte om matte, har aldrig gjort och kommer förmodligen inte heller göra det i framtiden. Intressepilen strikes again!


Igår hade mina föräldrar gäster och det var nog trevligt för dem. Haha. Jag gillar inte när det är folk i huset om det inte är mina kompisar eller skläkt eller så vet inte varför men så är det. Tur att man har en lillebror att umgås med då. Vi hade det såå mysigt! Vi tittade på Narnia som han faktiskt tyckte väldigt mycket om, vi poppade popcorn i popcornmaskinen, åt supergod saffransglass och bara chillade som riktigt stora soffpotatisar det var gött.

Jag har plockat ihop ytterliggare en spellista på Spotify som alla andra helger då jag inte har något att göra länken kommer här: Got nothin to dooo.  




Tror inte att det blir någon skitmatte gjord ikväll.... det får vi se.

Ciao! 



 

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards